Communicatie advies

Advies over jouw offline en online communicatie

Je staat er niet alleen voor! Vanuit mijn ervaring als zaakvoerder van een reclamebureau (2009-2017) geef ik je graag advies omtrent alle offline en online communicatie die voor jouw bedrijf nuttig / nodig zijn. ik werk samen met betrouwbare en eerlijke partners die gespecialiseerd zijn in hun business. Mijn adviesverlening kan gaan over;

Marketing planning & business bepaling

Met mijn visie ‘inside the box denken’ hoef je geen groot en peperduur marketingplan te maken. Ik zoom in op de kern van jouw onderneming; waarvoor je gaat en staat, hoe je werkt op vandaag, hoe jij je onderscheidt van jouw concurrenten. Ik stel gerichte en doordachte vragen die ons hierop een antwoord geven.

Fotografie en video

Beelden en video trekken de ‘eerste aandacht’. Met bedrijfsfoto’s en video’s vergroot je het vertrouwen en de geloofwaardigheid van jouw bedrijf. Tevens biedt het een meerwaarde aan jouw uitstraling waardoor de naamsbekendheid vergroot wordt. Ik help je bij het vinden van de juiste partner voor productfoto’s, bedrijfsreportages, advertentie campagnes, interieur- en exterieurfotografie, conceptbeelden en portretfotografie. De foto’s zijn gericht op jouw doelgroep en volgens jouw specifieke wensen.

Webdesign; website of webshop

Zelf ontwerp ik graag de layout van jouw website in jouw huisstijl, maw. de plaatsing van jouw logo, gebruik van de juiste kleuren, sprekende beelden, grafische elementen, typografie, …

Voor de ontwikkeling van jouw website werk ik samen met gespecialiseerde webbureau’s die met de laatste technologieën een vindbare (via zoekmachine optimalisatie) en gebruiksvriendelijke website bouwen. Vanzelfsprekend is deze website ook responsive waardoor jouw doelgroep zowel via hun computer, tablet als smartphone ten eerste de inhoud netjes gepresenteerd krijgen, en ook actie kunnen ondernemen!

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven zijn een interessante tool om “aan te kloppen” bij jouw klanten, prospecten en leads. Om rendement te halen uit uw mailing richt u zich best tot waardevolle e-mailadressen; m.a.w. de adressen waarvan u zeker bent dat ze tot uw doelgroep behoren. Ik breng je bij een betrouwbare partner die jou hierin verder begeleidt en ondersteunt.

Social media

Sociale media als Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google Plus en LinkedIn zijn een geïntegreerd onderdeel van marketing. Met elk hun eigen “karakter” bieden ze interactie en dialoog. Sociale media zijn erg transparant waardoor ze betrouwbaar overkomen; ze bevatten “echte” getuigenissen waardoor er virtuele mond-tot-mondreclame ontstaat. Ik help je wel!

 
Advies over jouw communicatie nodig?